avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 637 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Acordul verbal are valoare juridica?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Acordul verbal are valoare juridica?

Va rog din suflet sa ma ajutati in urmatoarea problema. In urma cu 14 zile calendaristice am fost contactata telefonic de un operator de la telefonia mobila a carui abonat sunt. Mi s-a facut o oferta de modificare a trei dintre abonamentele pe care le detin asiurandu-ma in acelasi timp ca daca aleg sa raman abonat la ei pentru inca doi ani voi primi gratuit cate un telefon pentru fiecare numar de telefon (aici vreau sa precizez ca m-a asigurat ca telefoanele pe care le pot obtin sunt destul de performante cu camera de cel putin 1.3 megapixeli si chiar cu touchscreen). Ulterior am fost la reprezentanta si am constatat ca singurul telefon pe care il pot obtine e unul cu mult sub caracteristicile prezentate mai sus. De asemenea prin oferta telefonica nu mi s-a comunicat ca imi pierd minutele de loialitate in retea si faptul ca celelalte nu se reporteaza de la o luna la alta cum era la vechiul abonament. Constatand toate acestea am sunat la serviciul de relatii cu clientii si am solicitat revenirea la vechiul abonament. Mi s-a spus ca nu se poate acest lucru deoarece am consumat din minutele noului abonament. A ramas ca vor asculta convorbirea telefonica si vor reveni cu un raspuns in 20 zile. As dori sa-mi spuneti cum sa procedez ca sa am castig de cauza pentru ca eu doresc revenirea la vechiul abonament si vreau sa fac toate formalitatile necesare in timp util! Acordul verbal pe care l-am incheiat are vreo valoare juridica. Procedez bine daca depun si in scris o cerere de revenire la vechiul numar precizand totodata obiectiile mele pentru care recurg la aceasta cerere? As dori si un temei legal care sa ma ajute in solutionarea problemei. Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: sherazat , utilizator 15:37, 15 Septembrie 2011
Aceste convorbiri telefonice sunt inregistrate si reprezinta dovada ca dvs v-ati dat acordul in ceea ce priveste modificarea abonamentului. Dvs trebuie sa faceti dovada faptului ca ati fost indus in eroare, iar acesta a fost principalul motiv pentru care v-ati dat acordul.
Temeiul de drept este art. 953 C. civ.
Va multumesc foarte mult pentru raspuns! V-as ruga sa-mi spuneti daca procedez bine adresandu-le o cerere in scris prin care precizez ca doresc revenirea la abonamentul anterior pentru motivul ca nu a fost respectata oferta telefonica, in sensul ca, sa nu o considere ei ca o confirmare in scris a faptului ca mi-am dat telefonic acordul . Va multumesc
Bineinteles! Intotdeauna calea cea mai buna este cea amiabila. Va recomand sa trimiteti o notificare in care sa explicati nemultumirea dvs si care vor fi consecintele daca prezenta notificare nu va fi luata in considerare.
Va multumesc pentru raspuns. Imi este de un real ajutor si voi proceda astfel!
Ultima modificare: Miercuri, 7 Septembrie 2011
sherazat, utilizator
Buna ziua! Revin asupra subiectului! Am facut o cerere la reteua de telefonie mobila la care sunt abonat. Am cerut revenirea la abonamentul anterior cu drepturile si obliagtiile pe care le-am avut inainte de a mi se face oferta telefonica ( aici ma refer in special la dreptul de a renunta oricand la abonament deoarece perioada contractuala la vechiul abonament imi expirase din decembrie 2010).De asemenea le-am specificat ca solicit solutionarea pe cale amiabila iar in caz contrar ma voi adresa autoritatilor competente. Mi s-a inregistrat cererea si mi s-a comunicat verbal ca in decurs de 72 de ore mi se va trimite si mie inregistrarea telefonica lucru care nu s-a intamplat. Ieri seara am fost sunata de un domn si mi s-a spus ca se poate face trecerea la vechiul abonament dar cu conditia ca eu sa raman abonat la ei inca doi ani si de asemnea voi putea beneficia de telefoane gratuite dar nicidecum de cele mentionate de cel care mi-a facut oferta si pentru care eu mi-am dat acordul. Nu am reusit sa ajungem la nici o intelegere si a ramas ca eu ma voi adresa ANPC pentru a solutiona problema. Eu as fi vrut sa solutionez problema fara sa trebuiasca sa apelez la ANPC dar se pare ca pe ei nu ii intereseaza sau cel putin asta vor sa lase impresia. Eu v-as ruga acum sa-mi spuneti daca mai exista o alta solutie inainte de a apela la ANPC. Nu stiu cum sa procedez pentru ca orice le-as spus ei o tin pe a lor cum ca mi-am dat acordul telefonic si nu ii intereseaza nicicum motivele pentru care eu mi-am dat acordul! Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 15 Septembrie 2011
sherazat, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum solutionez un litigiu cu o retea de telefonie! consimtamant viciat! sherazat sherazat Va rog din suflet sa ma ajutati in urmatoarea problema. In urma cu trei saptamani am fost contactata telefonic de un operator de la telefonia mobila a carui ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mobila burcica burcica Buna ziua, Am vazut o oferta la Cosmote cu un abonament care prevedea un telefon gratuit si am zis sa il incerc. Am facut tot ce trebuia....au trecut 3 luni ... (vezi toată discuția)
Abuz sau incompetenta M.amalia M.amalia ......Tatal meu este abonat la o companie de telefonie fixa din 2006. In data de 22 decembrie 2010 a fost contactat telefonic de o operatoare a acestei ... (vezi toată discuția)