avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cum solutionez un litigiu cu o retea de telefonie! ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cum solutionez un litigiu cu o retea de telefonie! Consimtamant viciat!

Va rog din suflet sa ma ajutati in urmatoarea problema. In urma cu trei saptamani am fost contactata telefonic de un operator de la telefonia mobila a carui abonat sunt. Mi s-a facut o oferta de modificare a trei dintre abonamentele pe care le detin asiurandu-ma in acelasi timp ca daca aleg sa raman abonat la ei pentru inca doi ani voi primi gratuit cate un telefon pentru fiecare numar de telefon (aici vreau sa precizez ca m-a asigurat ca telefoanele pe care le pot obtin sunt destul de performante cu camera de cel putin 1.3 megapixeli si chiar cu touchscreen). Ulterior am fost la reprezentanta si am constatat ca singurul telefon pe care il pot obtine e unul cu mult sub caracteristicile prezentate mai sus. De asemenea prin oferta telefonica nu mi s-a comunicat ca minutele nu se reporteaza de la o luna la alta cum era la vechiul abonament. Constatand acestea am facut o cerere in scris prin care am solicitat revenirea la abonamentul anterior cu drepturile si obliagatiile pe care le-am avut inainte de a mi se face oferta telefonica ( aici ma refer in special la dreptul de a renunta oricand la abonament deoarece perioada contractuala la vechiul abonament imi expirase din decembrie 2010).De asemenea le-am specificat ca solicit solutionarea pe cale amiabila iar in caz contrar ma voi adresa autoritatilor competente. Mi s-a inregistrat cererea si mi s-a comunicat verbal ca in decurs de 72 de ore mi se va trimite si mie inregistrarea telefonica lucru care nu s-a intamplat. Ieri seara am fost sunata de un domn si mi s-a spus ca se poate face trecerea la vechiul abonament dar cu conditia ca eu sa raman abonat la ei inca doi ani si de asemnea voi putea beneficia de telefoane gratuite dar nicidecum de cele mentionate de cel care mi-a facut oferta si pentru care eu mi-am dat acordul. Nu am reusit sa ajungem la nici o intelegere si a ramas ca eu ma voi adresa ANPC pentru a solutiona problema. Eu as fi vrut sa solutionez problema fara sa trebuiasca sa apelez la ANPC dar se pare ca pe ei nu ii intereseaza sau cel putin asta vor sa lase impresia. Eu v-as ruga sa-mi spuneti daca mai exista o alta solutie inainte de a apela la ANPC. Nu stiu cum sa procedez pentru ca orice le-as spus ei o tin pe a lor cum ca mi-am dat acordul telefonic si nu ii intereseaza nicicum motivele pentru care eu mi-am dat acordul! Va multumesc




Cel mai recent răspuns: MIHAELA DEDIȚÃ , Avocat 16:12, 15 Septembrie 2011
Faceti o adresa si catre ANPC. Daca raspunsul este defavorabil si de aceasta data, ar fi cazul sa depuneti o actiune in instanta pentru viciu de consimtamant.
din păcate nu mai există altă cale decât să vă adresați autorităților competente și instanței de judecată pentru rezilierea contractului. dacă s-a înregistrat convorbirea, ar fi trebuit să se înregistrze și promisiunile pe care vi le-au făcut și pe care nu le-au respectat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acordul verbal are valoare juridica? sherazat sherazat Va rog din suflet sa ma ajutati in urmatoarea problema. In urma cu 14 zile calendaristice am fost contactata telefonic de un operator de la telefonia mobila a ... (vezi toată discuția)
Contract firma telefonie mobila lazarlivia lazarlivia Am avut abonament la orange. Inainte de a se implini 2 ani, am reinnoit abonamentul, deoarece am luat un telefon. Acum in august se implinesc 2 ani de la ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)