avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 829 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... INDEMNIZATIE incetata daca incep sa lucrez?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

INDEMNIZATIE incetata daca incep sa lucrez?

Buna seara ! Am si eu o mare nelamurire cu care sper sa ma puteti ajuta. Am un copil de 1 an si 1 luna, si iau o indemnizatie+alocatie de 800 ron ( respectiv 600 + 200). Indemnizatia imi revine pentru ca sunt studenta la zi ,nu pentru ca as fi lucrat 12 luni inainte sa nasc. Ceea ce vreau eu sa stiu este daca vreau sa ma angajez acum cu contract inregistrat, inceteaza sa imi vina indemnizatia+alocatia? Multumesc
Cel mai recent răspuns: dianami , utilizator 09:12, 8 Septembrie 2011
Indemnizatia reprezinta un venit de inclocuire a salariaului, ori daca il obtineti pierdeti indemnizatia
alocatia de 200 lei o va primi copilul pana la varsta de 2 ani, indiferent daca lucrati sau nu. daca va angajati, se va sista indemnizatia si veti primi stimulentul de insertie in valoare de 100 lei, pana cand implineste copilul 2 ani. stimulentul este de 100 lei, deoarece copilul este nascut inainte de 01.01.2011, cand era in vigoare vechea ordonanta.
Ultima modificare: Joi, 8 Septembrie 2011
dianami, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Stimulent de insertie andreea1990 andreea1990 Buna ziua. Beneficiez de indemnizatie de crestere a copilului pana la 2 ani (indemnizatia o iau pt ca am fost studenta la zi, nu m-am incadrat de la locul de ... (vezi toată discuția)
Stimulentul de insertie 92Maria 92Maria Buna seara, ma numesc Maria, am un baietel de 4 luni si 3 saptamani, in prezent primesc alocatiapt crestere a copilului si indemnizatia(600 roni) ca am fost ... (vezi toată discuția)