Buna seara,
Am si eu doua intrebari:
1.Am o asociatie non profit si as vrea sa stiu si eu care sunt actele care imi trebuiesc pentru a ma deplasa in alta localitate decat cea de sediu pentru colectarea de fonduri? Aceste acte sunt necesare in copie sau le pot certifica eu conform cu originalul? Daca exista un temei legal as vrea si eu sa il stiu.
2.Pentru a putea prelua un caz este necesar incheierea unui contract intre Asociatie si familia nevoiasa doar prin semnaturile noastre sau trebuie sa fie legalizat/data certa/contrasemnat de juristul asociatiei?
Va multumesc.
1. Autorizatie de la primaria sau politia localitatii unde ONG-ul isi va desfasoara activitatea de strangere de fonduri, Ordin de deplasare vizat de presedintele asociatiei, la zi, chitantier stampilat si numerotat, Delegatie, Contract de voluntariat, si copie dupa actele asociatiei(Act constitutiv si statut, cod fiscal, incheiere , registrul asoc. si fundatiilor).
2. Veti incheia un contract de donatie(detaliere a destinatiei banilor), autentificat la notar, cu persoana cu dizabilitati sau cu reprezentantul legal sau tutorele ei. Apoi trebuie sa intocmiti un dosar in care sa aveti copii de pe actele de identitate, fise medicale, fise de diacnostic, recomandari ale medicilor specialisti, corespondenta cu centrele medicale unde va urma un anumit tratament pe care il va suporta din donatia facuta, fotografii daca e cazul.