Problema sta in felul urmator: am vandut pe bon fiscal niste produse alimentare si clientul a venit cu ele inapoi. Are dreptul sa le schimbe sau sa isi primeasca banii inapoi? Ce spune legislatia in aceasta privinta?
Produsele alimentare nu se pot primi niciodata inapoi , nu sunteti obligat sa le primiti , daca o faceti este pierderea dumneavoastra si umblatura multa sa stornati bonul fiscal . Am detinut 12 ani o societate comerciala pana la divort , asa ca stiu ce va spun ... nu sunteti obligat sa le schimbati ,iar pentru viitor chiar puneti un afis in magazinul dumeavoastra " Marfa vanduta nu se mai primeste inapoi !!! "
Conform HG 984/2005, art. 6.lit b) punctul 8, returnarea produselor alimentare, indiferent de starea lor de calitate si siguranta, de catre agentii economici care valorifica aceste produse furnizorilor sau producatorilor - constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 24.000 lei la 50.000 lei.
Este tot ceea ce am gasit privitor la acest subiect.
In cazul in care vina va apartine, adica ati comercializat produse expirate sau necorespunzatoare din punct de vedere calitativ, pentru a evita o reclamatie la OPC, faceti returul marfurilor si formati o comisie care sa constate acest fapt. Apoi procedati la distrugerea marfurilor respective, pentru ca pe baza procesului verbal sa puteti scade gestiunea.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.