pt o srl neplatitoare de TVA abia infiintata, cum se incepe completarea reg de casa? ob de activ e prestari servicii, venituri nu avem deocamdata. cheltuieli ar fi, din buzunarele noastre dar daca nu avem venituri se poate completa reg de casa?#-o
Daca ati scos banii din contul bancar, mai putin suma ceruta de banca pentru a nu se desfiinta contul, ii aduceti in casa, ii treceti in registru cu denumirea "eliberare numerar din cont bancar".
Apoi in continuare, in zilele cand aveti cheltuieli si nu aveti venituri sau sold la ziua precedenta, aduceti aport personal de catre administratorul firmei cu dispozitie de incasare, in contul 455. Apoi in zilele cand aveti disponibil (sold) si considerati ca puteti sa dati inapoi acei bani, mai ales cand incep si veniturile din activitatea curenta, cu dispozitie de plata, returnati acei bani catre administrator din contul 455. Soldul contului 455 va reprezenta suma cu care ati imprumutat firma. Daca suma e mai mare, e bine sa faceti si un contract intre persoana respectiva si firma prin care el imprumuta firma, fara dobanda.
Iar contract de creditare trebuie facut de fiecare data cand se imprumuta societatea si exista chitanta. In contract se va mentiona un termen scadent de rambursare, iar suma poate sau nu sa fie purtatoare de dobanda. Acest lucru se mentioneaza in contract, indiferent de situatie. Daca la termenul scadent suma nu a fost restituita, se reinnoieste contractul, cu o noua scadenta.