avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 427 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... lucrez ca bona de 1 an si jumate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

lucrez ca bona de 1 an si jumate

vreau carte de munca si angajatoru a fost de acord .... dar s imi platesca din salariu meu ..... am salariu de 12 mil lei vechi ... este normal s imi opreasca din salariu? cand am vb la inceput a zis salariu 10 mil si carte de munca .... mentionez salariu a fost 10 mil pana luna trecuta
Cel mai recent răspuns: alynamihai , utilizator 10:11, 17 Septembrie 2011
Contract de munca ati semnat? Ce scrie in el la "salariu"?#-o
La un salariu brut de 1.200 ar fi trebuit sa luati in mana 878 lei. Diferenta reprezita contributii si impozit pe salariu partea dvs.
Bineinteles k e normal sa va opreasca din salariu !! Dvs. ati luat 1.000 in mana ceea ce inseamna ca ati avut un brut de 1.380.
Daca nu ati semnat un contract de munca suportati consecintele....#-o
nu am semnat nimik....mentionez s platesk tot si s mai iau 4 mil p luna ?
ke pot s mai fac akum ? te rog zi mi
invata ma s imi cer dreptul .... nu cred k este normal repet s platesc numai eu ....
In primul rand MARE prostie ati facut k nu ati semnat un contract de munca!!!
In alta ordine de idei vehiculati tot felul de sume....???? 1.200... 1.0000 .......400 ..... In cazul in care luati in mana doar 400 atunci brutul dvs este de 515 lei.... Oricum facem discutii fara rost atata timp cat nu aveti contract de munca!!!! Sa fiti sigura k nu plateste nimik nici el si nici dvs. Ati muncit degeaba...#-o
Ultima modificare: Sâmbătă, 17 Septembrie 2011
leuca_luminita, utilizator