Buna ziua,
Am si eu o problema, mama ma a fost la medic pentru a-si face ochelari. I s-a facut un control (poarta ochelari bifocali) , a lasat un avans si apoi cand i-a probat , cu ochiul stang nu vedea. Normal, a zis ca nu ii cumpara asa , daca nu vede bine cu ei. A ramas sa o mai verifice doctorul, dar cand a revenit, doctorul nu era, asta de 2 ori iar o data nu a putut mama mea sa mearga cand a fost chemata.
Problema nu s-a solutionat iar ea acum a plecat din tara. De la cabinetul respectiv nu vor acum sa-mi returneze avansul, ei spun ca nu am dreptul sa-mi iau banii inapoi , ca ochelarii sunt buni, conformi dioptriei stabilite din control.
Am dreptul sa recuperez banii daca nu sunt multumita de produs?
Am rugamintea sa-mi spuneti si legea care prevede asa ceva .
Multumesc
Depinde, in principiu puteti solicita returnarea avansului, insa se naste intrebarea in temeiul carui act s-a solicitat plata unui avans, a existat contract ? in cazul in care nu exista un contract se vor aplica dispozitii de drept comun din C.civ. In orice caz puteti recupera avansul ins ape calea judecatoreasca prin promovarea unei actiuni de restituire/pretentii fata de cabinetul medicului.