avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

studii superioare

sunt asistent medical
am uramt scaoala postliceala sanitara si acum mi-am luat licenta in asistenta medicala (dupa ce am urmat facultatea -4 ani).as vrea sa stiu daca in noul cod al muncii exista o lege care sa-mi favorizeze cresterea de salariu..va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:40, 23 Septembrie 2011
Codul muncii este, el insusi, o lege. In aceasta nu puteti gasi ceea ce va intereseaza.
Cred ca legislatia care reglementeaza domeniul medical, incepand cu legea 95/2006, privind reforma in domeniul sanatatii, stabileste reglementari in acest sens.
buhum a scris:

sunt asistent medical
am uramt scaoala postliceala sanitara si acum mi-am luat licenta in asistenta medicala (dupa ce am urmat facultatea -4 ani).as vrea sa stiu daca in noul cod al muncii exista o lege care sa-mi favorizeze cresterea de salariu..va multumesc

Depinde de sectorul in care lucrati ? ... public sau privat ...
Buna ziua, unde anume gasesc in Codul muncii salarul minim pt angajatii cu licentiati si pt cei cu diploma de master? si aceste salarii minime pt studii se aplica doar daca angajatul lucreaza pe un post care necesita pregatirea aferenta diplomei?
ioana.diana.cristea a scris:

aceste salarii minime pt studii se aplica doar daca angajatul lucreaza pe un post care necesita pregatirea aferenta diplomei?

Da. Conteaza cerintele postului, nu pregatirea celui care il ocupa.

ioana.diana.cristea a scris: