Buna ziua,
Societatile care se incadreaza la depunerea trimestriala a decl.112 trebuie sa depuna formularul 010 la Finante si sa anunte? Daca am depus luna aceasta decl 112 pe luna August, va trebui sa mai depun luna viitoare o decl pe luna Sept si urmatoarea va fii doar in Ianuarie 2012(o decl care va cuprinde luna Oct, Noi, dec)?
Societatea depune decl in Ian 2012 pe cele 3 luni dar plata viramentelor cum se va face?
Va multumesc
Imi permit sa va dau un raspuns pe care l-am primit de la o contabila.
Pe luna septembrie (in perioada 1 - 25.10.2011) se depune decl.112 si se fac viramente normale.
Pentru lunile oct., nov si dec. declaratia se face in Ianuarie 2012, platile le puteti face lunar, ca si cum ati face declaratia lunar. Platile se opereaza la ANAF in fisa contribuabilului, normal, lunar, atunci cand se efectueaza.
Ultima informatie pe care o am eu este asa:
- trecerea se va face automat pe baza datelor din Sit financiare de la 31.12.2010.
- daca, pe motiv ca numarul de angajati din Sit fin trebuia rotunjit la 3 (daca media era mai mare de 2.5), firma se incadreaza la depunere trimestriala, se va depune pina in 30.10.2011 fie dec 010, fie o cerere pt a se aplica perioada trimestriala.
Pt luna septembrie se va depune o declaratie pina in 25.10.2011, plata trebuind sa se faca tot pina atunci.
Pt trim IV (oct, nov, dec) se va depune pina in 25.01.2012 trei declaratii lunare, plata facindu-se pina la acelasi termen.
"(18) Ori de cate ori in cursul trimestrului inceteaza calitatea de asigurat a unei persoane, platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor prevazuti la art. 58 alin. (2), in calitate de angajatori sau de persoane asimilate angajatorului, depun declaratia prevazuta la alin. (1) pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a intervenit incetarea calitatii de asigurat. In acest caz, declaratia/declaratiile aferenta/aferente perioadei ramase din trimestru se depune/se depun pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare trimestrului. In cazul in care incetarea calitatii de asigurat are loc in luna a doua a trimestrului, se vor depune atat declaratia pentru prima luna a trimestrului, cat si cea pentru luna a doua, urmand ca dupa incheierea trimestrului sa se depuna numai declaratia pentru luna a treia.”
Pt postare dnei Elga: platile se pot face lunar, ele ramin in fisa pe platitor nerepartizate in acele conturi de disponibil in curs de distribuire (unul pt bug de stat si unul pt contributii), urmind ca tot in 25 luna urmatoare trimestrului (la scadenta) sa fie distribuite pt fiecare obligatie in parte.
Tva intracomunitar
tiku1985
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati, sunt in ceata nu mai inteleg nimic, am tot citit in forumuri dar parca mai rau mi-am facut. In luna noiembrie urmeaza sa ... (vezi toată discuția)