avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1131 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... taxele la casa de asigurari de sanatate
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

taxele la casa de asigurari de sanatate

Buna ziua !Sunt in concediu medical si urmeaza sa intru in concediu prenatal ,problema e ca nu stiu sigur daca firma la care lucrez a facut platile la asigurarile de sanatate si ce taxe mai avea de plata,ca eu sa pot beneficia ulterior de concediu de cresterea copilului si nu stiu daca concediile medicale sunt acoperite daca op-ul dat de ei este valabil.
Unde pot sa ma interesez sau pe ce site pot sa intru sa verific.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 21:14, 28 Septembrie 2011
1. - Indemnizatia pentru CCC pana la 2 ani nu este conditionata de plata contributiilor ci numai de obtinerea de catre dvs. a venitului din salariu.
- Asta inseamna ca veti benficia de indemnizatie pentru CCC chiar daca angajatorul nu a platit contributiile.

2. - Indemnizatiile pentru concediu medical si pentru concediul de maternitate se platesc daca angajatorul a platit contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de 0,85% aplicata la fondul de salarii.
- Dar asta nu este problema dvs. ci a angajatorului: el va plateste indemnizatia si daca nu a platit contributia nu poate sa recupereze banii de la Casa de Sanatate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Primirea indemnizatiei pentru cresterea copilului este conditionata de plata cotei de contributie de 0,85% la cass? Simona_Mereu Simona_Mereu Sunt PFA din noiembrie 2012 si am platit pana acum impozitul pe venit si cotizatia CASS stabilite prin deciziile emise de la Finante. Acum sunt gravida in 36 ... (vezi toată discuția)