am luat sediu social pe cabient de avocat pentru schimbare sediu de pe targoviste pe bucuresti si mi s-a respins dosarul pe motiv ca la adresa respectiva mai sunt inca cateva societatii... ma pun sa dau o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca societatea petenta functioneaza intr-o incapere sau spatiu distinct partajat fata de celelalte societati al caror sediu e inregistrat la adresa respectiva X-(, ce fel de declaratie e asta daca sediu este pe cabinet de avocat???
Au verificat prima data daca la adrs respectiva mai exista si alte firme si au gasit ( nu conteaza ca e cabinet de avocat ) ;) si te scuteste, cand va veni garda in control sa nimereasca la sigur nu sa ajunga la alta firma :((
nu inteleg ce declaratie trebuie facuta X-( atata timp cat sediu e pe cabinet de avocat...ca doar de aia am luat sediu pe cabinet de avocat ca asa imi schimbam sediu in alta parte daca avem spatiu#-o , asta ar fii motivul amanarii ca nu sunt respectate dispozitiile art. 17 alin 4 din Legea 31/1990 privind societatile comerciale, potrivit carora "La acelasi sediu vor putea functiona mai multe societati numai daca imobilul, prin structura lui si suprafata sa utila, permite functionarea mai multor societati in incaperi diferite sau in spatii distinct partajate. Numarul societatilor comerciale ce functioneaza intr-un imobil nu poate depasi numarul de incaperi sau spatii distincte obtinute prin partajare., ce legatura are legea 31/90 cu legea avocatilor, asa terbuiua sa ma puna sa inregistrez contractul de asistenta juridica la anaf, nu? dupa logica lor....X-(
Cand ai mutat firma nu ai depus o declaratie de luare in spatiu de catre proprietar ( in cazul tau avocat ) in care trebuia sa declari ca este contract de comodat gratuit sau sub forma de chirie ?
Trebuia de la inceput sa dai declaratie daca mai sunt si alte firme pe imobil, cel putin mie mi-a zis de la inceput referentul de la registrul comertului, inteleg ca iti este avocat dar nu are relevanta ptr ei ( acuma daca tot il platesti, macar cere-i sa-ti rezolve probleblemele)
:D Se poate inregistra sediul firmei si pe un teren chiar daca nu ai un imobil pe el si se face dovada cu cartea funciara ( trebuie sa aibe strada ) si fara complicatii. Am intalnit firme care aveau declarat sediul pe un teren fara constructie perfect legal inregistrat in monitorul oficial.