avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... CONTESTATIE IMPOTRIVA UNEI AMENZI ADMINISTRATIVE
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

CONTESTATIE IMPOTRIVA UNEI AMENZI ADMINISTRATIVE

Buna ziua,
In aprilie 2011, am fost citata intr-un proces la Parchetul de pe langa Curtea de APEL , in calitate de invinuit, pe motiv ca fisa medicala pentru obtinerea permisului auto, din anul 2006 este falsa.Mi s-a recomandat refacerea analizelor medicale, ceea ce am si facut, ptr. a demonstra ca sunt apt medical si nu prezint pericol pe drumurile publice.La o anumita perioada am primit o instiintare, ca a fost scoasa de sub urmarire penala, si ca trebuie sa platesc amenda administrativa de 1000 ron, existand posibilitatea de depunere a contestatiei.Evident, am depus contestatie, suma fiind f mare, tinand seama de situatia financiara; contestatia mi-a fost respinsa, avand dreptul de a depune contestatia la Curtea de APEL,ceea ce am si facut. Ma asteptam sa primesc un raspuns in scris, in sensul ca amenda ramane fixa de 1000ron, sau micsorata, sau anulata. Insa, mare mi-a fost mirarea :O, cand am primit citatia, prin care mi se aduce la cunostinta ca trebuie sa ma prezint la Curtea de APEL , in calitate de PETENT, citez:"pentru FOND-plangere impotriva rezolutiilor sau ordonantelor procurorului de netrimitere in judecata (art.278 ind.1C.p.p.)....etc, apararea este obligatorie, iar in cazul in care partea nu isi alege aparator, i se va desemna un aparator din oficiu."
Am redat pe scurt situatia in care ma aflu; ma voi prezenta la data fixata,fara aparator (ca doar partea financiara a fost subiectul intregului caz).