Vreau sa vand un autoturism aflat in proprietatea unui SRL catre o persoana fizica.
De la Directia de taxe si impozite mi s-a dat o fituica cu o gramada de acte pentru obtinerea unui Certificat fiscal (ultima balanta, lista mijloace fixe, explicatia soldului contului 211 si 231 etc.).
Dupa cate stiam (ultima data am vandut o masina de pe firma acum mai bine de un an) acest Certificat fiscal se elibereaza odata cu vizarea fisei de inmatriculare, dupa ce am depus o cerere de scoatere din evidenta si factura sau ctt de vaanzare cumprarare.
Nu inteleg de ce mi se cer atatea hartii pentru vanzarea unei masini.
S-a schimbat eu ceva intre timp si nu stiu?
Multumesc frumos!
Pentru vanzarea autovehicolului trebuie sa fie achitate, la zi,taxele si impozitele aferente acestuia.Nu este justificata solicitarea celor de la directia de impozite si taxe de a le prezenta documentele contabile la care faceti referire.