Buna ziua. Am nevoie de ajutor. De un an si jumatate de cand locuiesc la actuala adresa primesc telefoane de la o banca ce cauta fostul proprietar. Pe fix. Am incercat sa le explic ca acea persoana nu mai locuieste aici si ca telefoanele primite de la ei imi trezesc copilul de 3 luni pt ca ma suna de 5 -6 ori pe zi. De pe diferite numere de telefon. Nu stiu nimic despre unde , cum si cand il pot gasi pe fostul proprietar, le-am explicat si asta si mi s-a spus cu nonsalata ca ma vor suna pana am sa dau eu de el sa ii spun sa isi schimbe datele de contact. Din cate stiu, fostul proprietar a fost plecat din tara dupa vanzarea apartamentului si si-a schimbat nr de mobil. Acum ma suna pe mine pe fixul pe care dansul l-a declarat la banca. Nu mai pot. Va jur ca mai am putin si imi smulg parul din cap. La 8 de dimineata suna telefonul, la 12, la 15, la 18 si apoi la 21. De 5 ori pe zi din 3 in 3 ore. Ce pot sa fac fara sa fiu nevoita sa schimb nr de telefon care imi este foarte util? Unde pot sa fac o reclamatie ce nu va fi ignorata ca cei de la banca nu inteleg ca un om care are restante la rate nu va suna de bunavoie sa isi schimbe datele de contact si ca eu nu am cum sa dau de acea persoana???
solutii: va schimbati nr de telefon
mergeti la sediul banci dupa ce ati imprimat prealabil convorbire si o prezentati conducerii bancii.
reclamatie proct consumatorului
Va multumesc pt raspunsuri. Cred ca aveti dreptate si pana la urma voi schimba nr de telefon. Am inteles ca nu sunt de la banca , ci de la un call center angajat de banca. Frustrant cum in Romania ti se vorbeste cu atata nonsalanta cand tu, ca persoana nu ai nici o legatura cu subiectul. Le-as face o reclamatie tuturor celor care ma mai suna direct la call center. Angajati de nota 4. :(