avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 750 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie de crestere a copilului 2011 studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie de crestere a copilului 2011 studente

buna ziua! am si eu o intrebare, am nascut in luna iulie iar din luna septembrie sunt studenta la zi . pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? liceul l-am terminat in 2010 multumesc anticipat
intre absolvirea loceului si intrarea la falcultate ati beneficiat de somaj?
1. Penrtu a beneficia de indemnizatie pentru CCC se iau in calcul cele 12 luni premergatoare nasterii copilului.

2. Spuneti ce statut aveati in fiecare luna din perioada iulie 2010 - iulie 2011 si va spun daca puteti beneficia de indemnizatie pentru CCC.
Eu as vrea sa stiu daca nasc in august sau septembrie, iar licenta o dau la inceputul lui iulie si termin facultatea, mai beneficiez de indemnizatie? sau copilul trebuie sa se nasca inainte de a termina...?
Ultima modificare: Luni, 10 Octombrie 2011
martaS, utilizator
Buna ziua.Sunt studenta la o scoala postliceala sanitara in anul 2 si beneficiez si de pensie de pensie de urmas.Sunt insarcinata si as vrea sa sttiu daca beneficiez de indemnizia de crestere a copilului.Daca ma casotoresc pierd pensia de urmas?
Multumesc
martaS:
1. Dupa absolvirea facultatii (chiar inainte de a sustine examenul de licenta) va inregistrati imediat la Agentia de Somaj de care apartineti cu domiciliul.

2. Perioada de 60 de zile, pana veti primi indemnizatie de somaj, este perioada eligibila pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la 2 ani.

3. - In somaj fiind veti beneficia de CCC.
- Cererea pentru CCC o faceti catre Agentia de Somaj iar actele le depuneti la Primaria de care apartineti cu domiciliul.

4. Perioada de CCC suspenda indemnizatia de somaj care se reia, de unde a ramas, dupa terminarea CCC.