avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1713 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie de crestere a copilului 2011 studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie de crestere a copilului 2011 studente

buna ziua! am si eu o intrebare, am nascut in luna iulie iar din luna septembrie sunt studenta la zi . pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? liceul l-am terminat in 2010 multumesc anticipat
Buna seara domnule ,Nu am beneficiat de somaj, nu am stiut,am aflat dupa ca puteam beneficia dar a fost prea tarziu...va multumesc
pe 7 iulie 2010 am terminat sesiunea bac_ului si pana pe28 iulie 2011 cand am nascut nu am beneficiat nici de somaj si nici nu am fost angajata nicaieri..(casnica).iar in sesiunea septembrie 2011 m-am inscris la o facultate.Momentan sunt studenta la zi.
1. In aceasta situatie nu puteti beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la 2 ani.
2. Beneficiati doar de alocatia de stat pentru copii de 200 lei lunar pana ce copilul implineste 2 ani si apoi 42 lei pana la implinirea varstei de 18 ani.
imi puteti raspunde va rog la nelamurirea mea?daca pot beneficia de ccc in cazul meu.... va rog mult
Cred ca va raspuns deja domnul Tudor Valeriu mai sus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil danielafurcea danielafurcea Buna ziua! In luna iulie 2012 am terminat doua facultati, ambele la zi si am sustinut examenul de licenta la amandoua. din data de 30 septembrie sunt inscrisa ... (vezi toată discuția)
Studenta insarcinata melindaanab melindaanab Am terminat anul 6 de medicina in iunie 2012 , am examenul de licenta in septembrie 2012 si o sa incep sa lucrez in spital in ianuarie 2013. Intrebarea mea ... (vezi toată discuția)