Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am o masina de spalat aflata in garantie.Cand s-a stricat,s-a facut constatarea,dupa un timp au venit cu piesele comandate in alta tara ca sa o repare, dar si-au dat seama ca au nevoie si de alte piese.Am citit HG 174/2008,firma nu a respectat termenul de 15 zile pentru reparatie,dar nu asta este problema.Vreau sa stiu daca exista vreo lege care sa imi dea dreptul sa solicit alta masina noua,in conditiile in care trece prea mult timp pentr reparatie si aproape 80% din partea mecanica trebuie inlocuita.
Cereti termen fix pentru inapoierea bunului in stare de functionare cu o noua garantie care decurge din momentul restituirii, daca nu este comform cerintelor dvs., puteti inapoia obiectul in maxim 60 de zile catre magazin, nu veti gasi intelegere, faceti o reclamatie catre OPC in care sa va constituiti parte civila. In acest mod OPC-ul are datoria de a va anunta cand vor merge la magazinul cu pricina si va putea demara actele necesare pentru pagubele produse.