avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... neplata amenda
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

neplata amenda

Buna ziua,
Sunt student la medicina si am o masina pe numele meu, am primit anul trecut o amenda de 200 lei si nu am platito nici pana in ziua de astazi si m-ar interesa daca se poate platii in transe/rate , daca de adauga ceva la ameda pentru neplata si in cat timp se blocheaza conturile (am card la banca EDITAT).
Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 13 Octombrie 2011
trope_doi, utilizator
Cel mai recent răspuns: carmen01011958 , moderator 15:16, 12 Octombrie 2011
1. Amenda poate fi achitata si in rate adica achitati cat puteti si cand puteti (pastrati chitantele si fiti atent sa va specifice pe chit si nr. Procesului verbal si data PV).
2. Pentru amenzi nu se calculeaza alte sume (dobanzi, penalitati).
3. Ca sa vi se faca poprire pe cont, mai intai trebuie inceputa executarea silita. Ati primit somatie si titlu executoriu sau pe site-ul primariei unde aveti domiciliul stabil sunteti evidentiat in unul din anunturile privind comunicarea actelor administrative (somatie_titlu executoriu) prin publicitate ? Ati primit instiintare de infiintare a popririi ? Daca nu, deocamdata nu vi se va bloca contul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Blocare cont noydoy noydoy am primit o amenda de la politia rutiera pe care nu am platit-o de curand am aflat ca mi se poate bloca contul ( cardul ) din pricina asta , e legal sa ... (vezi toată discuția)
Executare silita- cuantum poprire ContSters313331 ContSters313331 Am fost executat silit de catre un executor judecatoresc pt ca am ramas in urma cu ratele la banca executarea silita s-a facut cu proprire pe salariu mai ... (vezi toată discuția)