As avea cateva intrebari legate de lichidarea unei societati.
Societatea este deja in lichidare, cu lichidator desemnat. Firma aproape ca nu a avut deloc activitate, de la infiintare in 2008. Au fost depuse declaratii pana in Iulie 2009, inclusiv. Ultimul bilant depus a fost cel semestrial, pentru prima jumatate a anului 2009. Bilantul anual pt. 2008 nu a fost prezentat la Registrul Comertului, doar depus la ANAF.
Impozitul forfetar nu a fost platit, nu a existat profit. Firma era platitoare de 16% impozit pe profit.
Operatiunile desfasurate prin societate au fost doar contributii ale asociatului unic - folosite pentru: capital social, registre fiscale, stampila, cumpararea unor materii prime, care nu au mai fost utilizate in vederea obtinerii unor venituri; cumpararea unui utilaj inregistrat ca mijloc fix.
Societatea nu are niciun punct de lucru, doar sediu social.
Lichidarea se face prin Legea nr. 85/2006, iar lichidatorul solicita documentele necesare stabilirii unei situatii exacte a societatii.
- Act constitutiv,
- Certificat de Inmatriculare,- Ultimul bilant depus, plus balanta,
- Lista cu creditori si debitori,
- Lista a bunurilor mobile si imobile din patrimoniul societatii,
- Acte referitoare la punctul de lucru.
Banuiesc ca acele liste trebuie insotite si de actele doveditoare,..
As dori cateva sfaturi asupra procedurilor care s-ar aplica si o opinie avizata asupra acestei situatii.
Declaratii
babaangi
Buna ziua!
Sunt asociat unic la o societate comerciala (SRL) infiintata in anul 2006 si pana in prezent nu am avut activitate.
Pana la finele anului 2008 am ... (vezi toată discuția)