Speta este urmatoarea: SRL cu 3 asociati, dintre care unul asociat majoritar si administrator totodata.Ceilalti 2 asociati minoritari nu se implica deloc in firma, nu cunosc problemele si nici nu primesc dividende(intelegere tacita sa ia eventualele dividende asociatul majoritar care a lucrat efectiv pentru societate fiind si unicul salariat). In urma cu 5 ani, decedeaza asociatul majoritar. Firma ramane deci si fara administrator si fara sediu (sediul era in garsoniera asociatului decedat iar acesta lasase prin testament aceasta garsoniera unui tert care a si vandut-o dupa cateva zile).Mentionez ca defunctul nu a lasat mostenitori de nici un grad si nici alte bunuri nici mobile nici imobile. Nu se cunoaste unde sunt toate actele societatii(probabil in acea garsoniera vanduta intre timp).Cert este ca dupa 5 ani de la decesul acestui asociat-administrator, ceilalti doi asociati minoritari se pomenesc cu o notificare de la Finante-serv.executare silita, pentru a se prezenta cu doc.fiscale (ultima balanta, balanta analitica,etc) sub sanctiunea unei amenzi in caz ca nu se conformeaza.Firma nu a detinut nici un fel de bunuri.
Intrebare:ce pot face cei doi daca nu au aceste documente, nu cunosc unde se afla ele si nu au nici un fel de informatii despre situatia acestei firme care la ORC apare"in lichidare"?.Ce risca in aceste conditii? Multumim!
Trebuie sa ia legatura cu lichidatorul care va consemna in rapoartele prin care urmeaza sa se faca lichidarea-radierea societatii din registrul comertului tot ceea ce a constatat in urma exercitarii atributiilor legale ce iau fost conferite.