avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 538 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Oportunităţi de colaborare Student caut cabinet avocatura pentru colaborare
Discuție deschisă în Oportunităţi de colaborare

Student caut cabinet avocatura pentru colaborare

Buna ziua,

Numele meu este Catalin Bucsan , sunt student in anul IV la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Romano - Americane si m-am gandit sa apelez la acest forum in speranta de a gasi un cabinet de avocatura care sa aiba nevoie de un student pentru ...nu ma pot gandi acum exact la ce poate folosi un student in cadrul unui cabinet de avocatura :). Pot sa spun ca am colaborat cam 1 luna cu o doamna Practicanta in insolventa , experienta care pentru mine a fost buna chiar daca a fost de scurta durata. Am invatat sa fac ropoarte lunare de activitate ale lichidatorului/administratorului judiciar, sa fac notificari catre partile interesate, chemari in judecata , tabelele de creanta s.a.m.d. Dupa cum bine stiu toti domnii avocati ( care au fost si dansii la randul lor pe bancile unor facultati ) ceea ce se preda in facultate nu se bate chiar bine cap in cap cu ceea ce se intalneste in practica, spun asta pentru ca motivul meu pentru a cere o astfel de colaborare este de a dobandi experienta astfel incat atunci cand voi fi pus in fata faptului implinit si va trebui sa trec in randul juristilor ( lucru care il voi face intr-un fel sau altu ), sa nu ma izbesc de un mare zid si sa stau eventual in sala de judecata ca un copil in prima zi de scoala.