Am inchis un punct de lucru al unei firme (punctul de lucru era in alt judet decat cel in care este sediul social) si m-am gandit - stiam ca este obligatoriu in 30 de zile - sa notific sediul ANAF din judetul unde era acel punct de lucru. De acolo mi s-a spus ca nu exista la ei inregistrat acel punct de lucru, deci nu am ce notifica... si ca probabil am facut-o la ANAF unde e sediul social, ca "din 2007 asa e procedura"...
Intre timp, am cautat prin acte si am gasit actul de notificare a deschiderii punctului de lucru, cu stampila si nr. de inregistrare de la ANAF unde era punctul de lucru :) Vad ca am insa 2 exemplare, ambele originale, oare trebuia sa mai fac ceva cu unul din ele? Sau nu trebuia sa le am pe ambele? :)
Firma va fi radiata foarte curand, voluntar, este deja dizolvata. In aceasta situatie, ma pot teme ca daca nu anunt totusi, pot primi in timp vreo amenda? Doamna contabil cu care colaborez mi-a spus sa stau linistit, ca daca firma este radiata, nu mai trebuie facut nimic, sa nu mai agit apele... Dumneavoastra ce parere aveti? Sa mai fac ceva?
Mentionez ca la punctul de lucru respectiv aveam si casa de marcat, zilele urmatoare trebuie sa merg la ANAF din acest judet sa predau memoria etc...
Casa de marcat
dumitruu
am un srl. de curand s-a inchis pct. de lucru.
pot sa mai folosesc casa de marcat la sediul social ?
Cine se ocupa de predarea memoriei fiscal, noi sau ... (vezi toată discuția)