avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 290 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Carte funciară - Cadastru, ... Acte Cumparare teren
Discuție deschisă în Carte funciară - Cadastru, Intabulare şi alte formalităţi funciare

Acte Cumparare teren

Buna seara! Urmeaza sa cumpar un teren intravilan, pe care doresc sa construeisc o hala; Imi puteti spune va rog : ce acte trebuie sa solicit& primesc de la vechiul prprietar? Ce acte trebuie intocmite la notariat? Sa fiu cu lista pregatita, sa pot bifa! Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ContSters141818 , utilizator 19:48, 17 Octombrie 2011
Acte necesare contract vanzare-cumparare:- Acte de identitate părţi;
- Acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul tranzacţiei (după caz: contract vânzare-cumparare, contract de donaţie, proces verbal de predare-primire, act vânzare-cumpărare autentificat, sentinţă/decizie civilă definitivă şi irevocabilă, titlu de proprietate, certificat de moştenitor);
- Certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Administraţia Financiară competentă, din care sa rezulte că proprietarul este la zi cu plăţile către stat. Administraţia Financiară competentă este cea la care se plăteşte impozitul anual pentru imobilul respectiv. Certificatul fiscal este valabil numai până la sfârşitul lunii în curs. In situaţia înstrăinării dreptului de proprietate asupra unui bun aflat în coproprietate, organul fiscal emite certificate de atestare fiscală fiecărui proprietar, proporţional cu cota-parte de proprietate indiviză a acestuia, astfel încât la înstrăinarea întregului bun aflat în coproprietate se impune să se solicite tuturor coproprietarilor certificate de atestare fiscală, pentru cota deţinută de fiecare dintre ei;
- Documentaţia cadastrală a bunului imobil (fişa bunului imobil şi planul de amplasament, respectiv planul releveu), întocmită de un expert cadastral autorizat;
- Extrasul de carte funciară se obţine prin intermediul biroului notarial şi este valabil 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.

Vedeti si
[ link extern ]
Actul de proprietate al terenului, extras de informare de la Cartea funciara, certificat fiscal pentru plata impozitului pe teren. La notar , pentru perfecatrea actului se va emite extras carte funciara de autentificare si se va incheia contractul de vanzare-cumparare, in afar de cele mentionate mai sus va trebuie cartile de identitate sau procura speciala daca una din parti este reprezentata de un mandatar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acte necesare vanzare-cumparare apartament catyusha26 catyusha26 Buna ziua, Imi poate spune cineva ce acte sunt necesare in momentul in care vrei sa cumperi un apartament , pe a actul propriu zis de vanzare cumparare, ce ... (vezi toată discuția)
Trecere apartament pe numele nepotului ma_ingr_ash ma_ingr_ash Salut, Bunicii mei vor sa treaca apartamentul lor pe numele meu. Mentionez ca sunt singur si la parinti si la bunici. Am auzit ca se poate face in mai multe ... (vezi toată discuția)
Donatie apartament beatlen beatlen sunt coproprietara unui apartament cu 2 camere in bucuresti. doresc sa donez partea mea celuilalt coproprietar. ce acte imi trebuiesc si cam cat ma costa? ... (vezi toată discuția)