Sunt administrator al unei asociatii de locatari (nu proprietari) ce stau cu chirie intr-un imobil cu statut de locuinta de interventie. Aceste locuinte de interventie primesc toate utilitatile de la unitatea proprietara a acestui imobil respectiv o unitate militara. Chiriasii (locatarii acestui imobil) platesc toate utilitatile inclusiv caldura la financiarul acestei unitati militare prin intermediul administratorului si presedintelui de asociatie. Asociatia de locatari nu are niciun fel de raport de colaborare nici cu unitatea militara nici cu cei ce distribuie energie electrica, caldura, apa calda apa rece in oras. Deoarece sunt chiriasi care ar putea beneficia de subventii pentru caldura, cum putem sa ii ajutam pe acestia in a primi aceste subventii, cind legea prevede ca doar administratorii asociatiilor de locatari care au contracte cu furnizorul de energie termica pot depune dosare pentru subventii?. Mentionez ca unitate militara are contract de furnizare energie termica cu RADET-ul.
Deoarece unitatea militara are contract cu furnizorul, incercati sa obtineti ajutorul pentru agentul termic prin intermediul acestei unitati militare. Asa cum o asociatie de proprietari face demersurile colaborand cu furnizorul si primaria, toat asa si unitatea militara sa incerce a coordona aceasta actiune.
Sau acei oameni care spuneti ca se ocupa de imobil (presedintele si administratorul) sa mearga la primarie, sa obtina formulare, sa intocmeasca documentatia..., sa le depuna apoi ca oricare alta asociatie...
Incercati si poate o sa fiti indrumati pe parcurs.