avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1411 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... greseala pe casa de marcat
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

greseala pe casa de marcat

Buna seara.
Am o problema si nu stiu ce sa fac.
Va rog sa ma ajutati.
Lucrez ca operator calculator iar in fiecare seara trebuie scos Z-ul cu toate incasarile din ziua respectiva.
Problema este ca nu am scos aseara acest Z , iar colegii mei dupa tura de azi nu au observat si au batut in continuare tot ce s-a incasat azi ,iar ei vor scoate in aceasta seara un singur Z cu incasariele si de aseara, nu stiu cum sa fac sa justific lipsa Z-ului de aseara.
Va multumesc.

Ultima modificare: Joi, 20 Octombrie 2011
alina_bubu, utilizator
Cel mai recent răspuns: vasi49 , utilizator 21:38, 20 Octombrie 2011
fiecare z are un nr ,o sa se vada ca sunt consecutive chiar daca reprezinta cuantumul pe 2 zile,nu cred ca este nici o solutie ,dar o casa de marcat stiu ca daca nu este golita(inchisa)se inchide ea automat dupa 24 de ore...
Buna seara !
Face-ti un proces verbal din care sa reiasa Z din ziua precedenta si Z de azi , care impreuna fac totalul incasarilor pe aceste doua zile. Aratati ca s-a gresit si indicati persoana raspunzatoare.
Orice control va intelege ca totul a fost numai o scapare !
Multumesc pentru raspuns.
Mi-era teama ca o sa-mi opreasca bonurile de masa.
Oricum voi face probabil o nota explicativa.
Dar e bine ca nu este o problema foarte grava.
Se poate ca pentru o asemenea greseala managerul de zona (sefa noastra caruia dam explicatii) sa-mi faca referat ?
Se spune ca la trei referate esti dat afara.
Cum sa raspund de aceasta greseala in fata ei?
Ca o sa urle la mine maine si nu stiu ce sa-i raspund.
Multumesc frumos.
ca sa nu urle ,raspunzi prin tacere si TACEREA ESTE UN RASPUNS.bafta multa.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură