avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 476 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara

Buna ziua,
Nu stiu daca este forumul corect unde sa adresez aceasta intrebare.
Eu sunt intr-o stare medicala precara, adica abia merg in carje. Am 23 de ani si inca sunt student. Tatal meu ma abandonat si doream sa intreb, daca poate fi dat in judecata pentru pensie alimentara, pana la terminarea facultatii. El are 2 pensii, una de boala de 270ron si una de Revolutionar in cuatum de 1900ron.
Va multumesc mult pentru orice sfat.
P.S. Caut si avocat care sa ma reprezinta in Timisoara.
Ultima modificare: Vineri, 21 Octombrie 2011
MihaiEM, utilizator
Aveti dreptul la pensie alimentara pana la terminarea studiilor.
Puteti deschide actiune in instanta, in nume propriu, pentru acordarea acesteia.
Va multumesc. As mai avea o intrebare. Eu in urma accidentului auto, am ramas in carje. Din acest motiv, la facultate sunt inscris la ID si nu la zi, deoarece imi este mult mai usor sa ma deplasez pana la facultate doar de 2 ori pe saptamana. Poate fi acest lucru o problema?
Va multumesc
Da, poate fi o problema.
Depinde de intreaga situaie, daca starea dv. e permanenta, daca mai aveti alte venituri, daca sunteti incadrat in vreun grad de handicap, ce nevoi aveti de intretinere, tratament etc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Licentiati cu diplome nerecunoscute.. kitty_mnk1985 kitty_mnk1985 In legatura cu Universitatea Spiru Haret, care isi bate joc de studenti...Am urmat cursurile Facultatii de Management intre anii 2004-2008, la forma de ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara student Andreeaa92 Andreeaa92 Buna ziua ! As dori si eu unele informatii cu privire la pensia alimentara. Daca un copil din cauza unora probleme nu reuseste sa termina cei 3 ani de ... (vezi toată discuția)