cga43 a scris:
Dupa aprox o luna am primit de la firma respectiva acordul si referatul tehnic de debransare de la RADET. Cu aceeasi ocazie am aflat pentru prima data ca stampila asociatiei si semnaturile vecinilor sunt DIN NOU necesare, de aceasta data pe referatul tehnic. De aceasta data atat administratorul cat si si presedintele au fost mult mai putin prietenosi si au refuzat fatis sa aplice stampila, intrucat in referatul tehnic este mentionata necesitatea unor "robineti de echilibrare" instalati undeva la subsol, care robineti se pare ca nu exista.
....................
Problema este ca atat presedintele cat si administratorul au pretentia fie sa instalam pe cheltuiala noastra respectivii robineti (zic ei ca ar fi aprox 1400 lei pt fiecare coloana de agent termic), fie sa obtinem un alt "referat tehnic" (!) de la o firma specializata, in care sa se specifice explicit ca nu este nici o problema daca nu exista respectivii robineti.
Dupa cum spuneti referatul de debransare este de la RADET, asa ca solutia de a gasi alta firma ..., nu este buna, pentru ca referatul de debransare tot de RADET depinde.
Din situatia prezentata intelegem ca RADET-ul impune montarea acestor robineti. Pe furnizor nu-l intereseaza cine suporta cheltuiala, ci important este ca cineva sa o faca.
Aici, asociatia este fortata, este la mijloc: daca va da acordul prin semnarea si stampilarea acelui referat, se obliga fata de furnizor sa instaleze robinetii.
Asociatia si-a dat acordul "de principiu" (atentie), ca dumneavoastra sa va puteti debransa. Dar, de aceea se numeste asa (de principiu) si nu este definitiv si hotarator, pentru ca in angrenaj erau si altii (furnizorul).
Asadar daca asociatia ar semna referatul ar trebui sa suporte o cheltuiala pentru o lucrare care nu este necesara tuturor sau majoritatii, nu este prevazuta in buget si nu a fost aprobata de adunarea generala.
Cum sa-i pui pe ceilalti proprietari sa plateasca aceasta lucrare pe care nu au solicitat-o, care nu le este necesara...?
Poate, daca la adunarea generala din primul trimestru al anului 2011 se discutat, se hotara ca asemenea lucrare sa se suporte de toata lumea avand in vedere ca pe viitor urmeaza sa se debranseze treptat toti proprietarii, acum se putea suporta cheltuiala de toti.
Puneti-va un pic in locul presediontelui asociatie si veniti cu o sugestie, cu o propunere de rezolvare. De unde ati lua banii necesari acestei lucrari daca ati fi presedintele asociatie?
Nu o spun la modul critic, credeti-ma, ci doar as vrea sa aflu o parere, sa se gaseasca o solutie care sa rezolve problema, pentru ca eu daca as fi in locul presedintelui dumneavoastra nu stiu cum as rezolva, iar daca as fi in locul dumneavoastra iar nu stiu ce trebuie facut.
Noi, in asociatie, cand ne-am debransat, trepatat, nu ni s-a solicitat o asemenea lucrare de catre furnizor, dar a trecut ceva timp, s-au mai schimbat pretentiile si asa sunt acum situatii parca fara iesire, ca cea in care va aflati dv.
Veniti cu o propunere si-i invit si pe ceilalti forumisti sa ne ajute.