Sotul meu, in varsta de 48 ani a decedat in urma unui accident rutier pe data de 29.08.2011, accident provocat de un autovehicol Ford Transit. In acest groaznic si stupid accident au m-ai decedat inca 3 persoane care se aflau in aceasi masina cu sotul meu si o alta persoana dintr-o alta masina.Tot in urma acestei coleziuni m-ai exista o persoana foarte grav ranita.
In concluzie, ma repet, in urma acestui groaznic accident, sunt 5 persoane decedate si o persoana foarte grav ranita.
Cel care a provocat accidentul cu autovehicolul Ford Transit are polita de asigurare RCA la ASIROM.
Intrebarea mea este, in cazul meu, in contextul in care am trei copii, din care doi sunt studenti, ce suma se poate cere de la firma de asigurare pentru urmasi ?
Pe langa aceasta suma se mai poate cere o bursa sau polita de studii?
Pentru anul 2011 limita maxima de despagubire pentru vatamari corporale si deces este 3,5 mil euro.Daca va angajati un avocat bun pe probleme de asigurari puteti obtine o suma considerabila.Asta numai daca nu va intelegeti cu asiguratorul in momentul deschiderii dosarului de dauna.
Conform art. 49 alin. 2 din Ord. 5 al CSA, se pot obtine daune pentru deces incusiv daune morale. Da, se pot acorda despagubiri periodice pentru studii, despagubiri de care pot beneficia urmasii pina la terminarea studiilor.
Pentru acest lucru trebuie sa deschideti un dosar de dauna la societatea unde este asigurat vinovatul.
Va sfatuiesc sa va angajati un avocat si impreuna cu dinsul sa depuneti actele premergatoare deschiderii dosarului de dauna pentru ca la un moment dat soc. de asigurari va poate oferi o suma (probabil mica) si va va spune ca daca solicitati mai mult trebuie sa va adresati instantei.
Fara un avocat bun nu cred ca o sa puteti obtine ceva care sa nu fie socotit bataie de joc. Deschideti dosar de dauna la ASIROM si nu va lasati amagita de inspectorii lor de daune.