Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
as dori sa stiu daca sunt vinovat sau nu si cum pot sa demonstrez ca nu sunt vinovat
multumesc,
fapt : ma aflam pe DN1, sosea cu o banda pe sens . Semnalizez intentia de a vira la stanga ,micsorez viteza ( strada se afla perpendicular pe DN1).
Nu se afla nici un vehicul din sens invers si incep virajul . In acest timp vehiculul din spate ma depaseste pe partea stanga, intrand in lateral ,incepand cu usa din spate ) , el este lovit in dreapta fata (far si tot coltul din dreapta )
Politistul ma declara vinovat ptr. ca nu am acordat prioritate unui vehicul care se afla in depasire sau nu m-am asigurat ??!!!
cand legea spune clar ca depasirea in acest caz se face in mod exceptional prin dreapta ????
1.Daca nu doream virarea, nu incetineam si cel din spate nu trebuia sa ma depaseasca ci ne continuam amandoi drumul. Am semnalizat , am micsorat viteza , deci el ar fi trebui sa ia la cunostinta intentia ,dar a intrat in depasire .
2.nu avea nici un alt motiv sa ne depaseasca daca noi nu micsoram viteza ptr. a putea vira .
1. Daca nu ati dat asigurarea Dvs asiguratorul de RCA nu poate deschide dosarul de dauna si, prin urmare, nu va fi despagubit
2. Hotararea judecatoreasca este obligatorie si pentru asigurator
3. Persoana din autoturismul Dvs poate fi martor. Pentru ca sa aveti sanse de castig trebuie sa va construiti un probatoriu solid, nu bazat pe un singur martor
Buna,
intr-un asemenea caz sunt implicat si eu . In cazul meu eu fiind in depasire!!! si cel care a virat a pus semnalizarea concomitent cu virajul. In cazul meu acea intersectie este intre un drum european si o straduta rurala neasfaltata dintre imobile, aceasta intersectie nu era deloc semnalizata (si in prezent este linie discontinua si ultimul indicator intalnit fiind cu depasirea permisa), iar mai incolo de locul accidentului cam 1km este o alta intersectie semnalizata corespunzator(linie continua+indicator cu depasirea interzisa).
In cazul meu eu am fost scos vinovat ptr. depasirea in intersectie nedirijata(trebuia sa ghicesc ca va urma o intersectie nedirijata,ca nu era semnalizata), desi eu eram in depasire cand cel pe care l-am depasit a pus semnalizarea !!!
Acum am platit expertiza si doresc sa dau in judecata adm.drumului pentru nesemnalizarea corespunzatoare a tronsonului respectiv!!!
In cazul meu problema depaseste asiguratorii , deoarece e in rol si vatamarea corporala a unei persoane !!! Si aici va decide instanta si un mare rol are si expertiza.
Dar in caz ca nu era vatamare corporala de ce nu se ia la rost si administatorul drumului??? ca legea zice asa :
"In cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a starii tehnice necorespunzatoare a drumului public, a nesemnalizarii sau a semnalizarii necorespunzatoare a acestuia, precum si a obstacolelor ori lucrarilor care se executa pe acesta, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrarilor raspunde, dupa caz, administrativ, contraventional, civil sau penal, in conditiile legii."
Prioritate de dreapta
Focus1
Sa ne inchipuim o localitate in care exista drumuri asfaltate si ne-asfaltate si o sumedenie de intersectii nedirijate. As dori sa va intreb cum se abordeaza ... (vezi toată discuția)