4. MODEL DE PLÂNGERE
(alte cazuri)
Către
AUTORITATEA NAŢIONALÃ DE SUPRAVEGHERE
A PRELUCRÃRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Str. Olari, nr. 32, sector 2, Bucureşti
Subsemnatul/Subsemnata......................................................(numele şi prenumele) ........................ cu domiciliul/reşedinţa în............... str. .......... nr. ..... bl. ..... sc. ..... ap. ..... telefon ................, adresa de e-mail.............(opţional), în temeiul art. 25 din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, vă aduc la cunoştinţă următoarele:
...............................................(numele/denumirea operatorului), cu domiciliul/sediul în......................................a prelucrat ilegal datele mele personale ................................... (se enumeră datele respective), în următoarele împrejurări:.................................... (se descrie situaţia considerată de petent ca fiind o încălcare a Legii nr. 677/2001).
Declar pe proprie răspundere că obiectul prezentei plângeri nu face obiectul unei acţiuni în justiţie.
Precizez că m-am adresat în prealabil operatorului cu scrisoarea din data de .............................. *, însă nu am primit un răspuns/răspunsul primit nu îl consider satisfăcător din următoarele motive:......................(se alege varianta corespunzătoare).
În dovedirea celor afirmate depun, în copie, următoarele acte: ................................(se vor anexa inclusiv copii după scrisoarea trimisă operatorului şi după răspunsul primit, după caz).
Faţă de cele de mai sus, vă rog să dispuneţi măsurile legale pentru apărarea drepturilor ce îmi sunt recunoscute în baza Legii nr. 677/2001.
(opţional) Doresc ca demersurile efectuate în legătură cu soluţionarea acestei plângeri să nu fie făcute publice.
(opţional) Plângerea este depusă prin reprezentant........................(se vor menţiona datele de identificare ale acestuia)
DATA SEMNÃTURA
* Persoana vizată trebuie să se adreseze operatorului cu 15 zile înainte de a depune plângere la autoritatea de supraveghere. Plângerea poate fi adresată în lipsa parcurgerii procedurii prealabile numai în cazul în care o întârziere ar cauza un prejudiciu iminent şi ireparabil, aspect care trebuie justificat şi dovedit de petent, la data depunerii plângerii la autoritatea de supraveghere.
Individul cu care m-am certat s-a folosit de o cunostinta din cadrul firmei care imi furniza accesul la internet pentru a-mi afla datele personale, le-a dezvaluit pe forum iar cartela mi-a fost blocata, nemaifiind recunoscuta de niciun modem sau telefon mobil.
Plangere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Ii vor amenda pe furnizorul de internet cu 5.000 lei până la 100.000 lei,
~ final discuție ~