avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2115 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... conditii autorizatie sanitara de functionare clinica ...
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

conditii autorizatie sanitara de functionare clinica privata doar pentru internari de zi

Buna ziua
Sunt medic,am un CMI Diabet nutritie si boli metabolice si doresc sa ma extind in sensul de a face si internari de zi pentru pacientii mei.Am tot cautat pe internet si nu am gasit ce conditii si dotari ar trebui sa indeplinesc pentru obtinerea Autorizatiei Sanitare de functionare si a contractului cu Casa de Asigurari.
De asemenea sa fi vrut sa stiu daca se pot accesa si fonduri europene si care ar fi demersurile necesare.Mentionez ca locatia este in mediul urban.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Daniela Bolog , Consultant credite si finantari 09:34, 31 Octombrie 2011
pentru Autorizatia Sanitara de functionare a clinicii dvs. trebuie sa va interesati la Directia de Sanatate Publica din judetul in care va desfasurati activitatea, cu siguranta ei va pot oferi toate detaliile necesare.
pentru fonduri structurale este axa prioritara 4 a POR, DMI 4.3.
cititi toate informatiile pe site-ul [ link extern ] .
Sesiunea este suspendata, dar este posibil sa fie suplimentate fondurile anul viitor, pana atunci puteti sa demarati scrierea proiectului in cazul in care firma dvs se incadreaza in categoria microintreprinderi( pana la 9 salariati, cifra de afaceri pana la 2 mil euro in exercitiul financiar anterior depunerii proiectului)
Daca firma dvs se incadreaza in categoria intreprindere mica sau mijlocie,gasiti pe site-ul
[ link extern ] .
Oficiul teritorial de care apartine judetul dvs. va poate lamuri pe deplin.

Succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură