Firma la care lucrez ma obliga sa imi fac CARD de salarii pentru livrarea salariului.
Managerul din diviza la care lucrez a interzis casierului sa imi livreze salariul pana nu depun codul IBAN la sediu firmei.
Nu vreau sa imi fac CARD de salarii deoarece exista intarzieri cu livrarea banilor.
Intrebarile mele sunt: 1.) Ma poate obliga sa imi fac card de salariu atata timp cat pot ridica banii de la casierie prin stat de plata? 2.) In cazul in care nu imi fac card are vre-un drept sa imi retina drepturile salariale? 3.) Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Numai plata salariilor pe card nu se face la termenul stabilit in contractul de munca? Prin casierie drepturile salariale se achita in ziua stabilita pentru plata acestora?
Angajatorul poate emite un set de politici contabile prin care decide ca platile salariilor se fac prin virament/carduri etc.
Daca el face plata la data specificata in contract, nici un ITM de pe lumea asta nu are ce-i face.
Pe de alta parte, nu vreau sa fiu malitios, dar daca ai 500 de angajati, ce faci, mai angajezi inca 3 casiere sa numere banii? Suntem in secolul 21 totusi.....