De regula furnizorii de servicii,in cazul condominiilor,incheie contracte de furnizare servicii cu entitatea juridica asociatia de proprietari
Este foarte adevarat ca aceasta procedura are dezavantajul ca in cazul rau platnicilor,
sufera asociatia si proprietari buni platnii,dar...
Pe de alta parte incheierea de contracte individuale,implica un surplus de interventie asupra partii tehnice,necesitand investitii substantiale sferent bransamentelor individuale
Cu cine ati vorbit pe acolo ?. De ce nu faceti o cerere inregistrata pentru aviz de bransament separat la registratura si sa asteptati raspunsul oficial?.
Sa stiti totusi ca dvs. o sa suportati toata investitia cam piperata, dar, daca considerati ca o sa beneficiati de bransament toata viata se poate considera ca merita realizata. Si cei care locuiesc la case au dat cate o caciula de bani pentru tras apa si nu am auzit pe nimeni comentand.
Multam pentru raspuns.
Am discutat pe mail cu serviciul clienti , dar tot bat apa in piua cu niste fraze ,cateodata iti da impresia ca vorbesti cu un robot.
Oricum urmatorul pas pe care urmeaza sa il fac voi depune o adresa la sediul lor si pe urma voi apela la un avocat, iar bransament tot o sa-mi fac.
Astea le-am spus si lor , pe banii mei voi spuneti nu . De ce ?
Pentru ca le cresc cheltuielile nu este mai bine sa verifice metrologic si sa citeasca un apometru, si sa ne lase pe noi sa ne omoram?
Multam!
din cite cunosc, la aceeasi adresa postala (aceeasi strada si acelasi numar postal ... strada Icsulescu nr. 1A, spre exemplu) nu este tras decit un singur bransament de apa, si se monteaza un singur contor. cel mai probabil veti primi acelasi raspuns de la Apa Nova.
asteptam un nou mesaj din partea dvs dupa ce primiti raspunsul Apa Nova, daca se poate, sa ne dumirim si noi asupra acestui aspect !
În calitate de concesionar are dreptul de administrare al reţelelor publice de apă şi canalizare existente. Prevederile legislaţiei în vigoare referitoare la serviciile publice restricţionează dreptul de intervenţie al societăţii noastre pe proprietăţile private ale utilizatorilor şi în modul de defalcare a plăţilor pentru consumurile efectuate.
Soluţionarea situaţiei prezentate cu privire la restanţierii din imobil este în responsabilitatea administraţiei blocului. În cazul în care titularul de contract nu respectă termenele scadente ale plăţilor conform contractului de furnizare societatea noastră îşi rezervă dreptul de a lua măsurile ce se impun, respectiv sistarea furnizării serviciilor.
Aşa cum am menţionat şi în răspunsul transmis anterior Apa Nova Bucureşti încheie pentru fiecare branşament şi racord un singur contract de furnizare.
Conform Legii 241. Art. 3 pct. I) “În cazul condominiilor cu destinaţie de locuinţă existente, separarea şi individualizarea consumurilor se fac prin montarea repartitoarelor debitmetrice sau prin altă modalitate stabilită prin hotărâre a asociaţiei de proprietari. Cheltuielile aferente individualizării consumurilor vor fi suportate de coproprietarii condominiului, operatorul având numai obligaţia montării contorului principal de branşament la nivelul limitei de proprietate”.
În Ord. 88/2007 al presedintelui ANRSC este specificat că bransamentul deserveşte un singur utilizator.
“Bransament de apa = partea din reţeaua de alimentare cu apa, care asigura legatura dintre reţeaua publica de distribuţie şi reţeaua interioară a unei incinte sau a unei clădiri.”
Acest raspuns l-am primit pe mail, am cerut acest bransament ca sa nu mai am treaba ca a platit sau nu vecinul, si doresc sa execut un bransament separat de apa rece, cum avem la gaze si am primit acest raspuns.
Am o cunostinta in Campina unde are bransament separat la bloc, dar stiti de ce pentru ca nu este Apa Nova.
Multam!