avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Proces
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Proces

Sunt eleva in clasa a 10 si la scoala trebuie sa facem un "Proces Literar",iar eu sunt procurorul.A-si avea nevoie de putin ajutor deoarce nu stiu cum ar trebui sa prezint vcazul,am cautat exemple pe internet,dar nu am gasit nimic...Ma poate ajuta cineva?Va rog:)
Cel mai recent răspuns: alexandrugroza , utilizator 14:18, 6 Noiembrie 2011
@l-Ana Maria,

Tu, in calitate de procuror, trebuie sa intocmesti actul de sesizare a instantei, dupa ce ai terminat urmarirea penala impotriva ucigasului lui Ion.Mai trebuie, de asemenea, sa iti sustii acuzatia impotriva ucigasului.
Aduni probe impotriva lui, pe baza carora il trimiti in judecata pentru infractiunea de omor.
Cred insa ca trebuie sa-ti folosesti si imaginatia, fiind vorba despre un ,,proces literar,,.
Nu cred ca profesoara ta are pretentia sa cunosti in detaliu modul de desfasurare a unui proces...daca ai vazut si niste filme politiste, ai mai si citit cate ceava...poti.
Fiindca rolul unui procuror in proces este complex si nici nu cred ca are sens sa folosesti termeni strict de specialitate.
Poti aminti, de pilda, faptul ca ucigasul beneficiaza de si de unele circumstante atenuante( adica cele care ii atenueaza din pedeapsa), datorita faptului ca victima fusese gasita la sotia lui.Cum ar veni, crima s-a petrecut din gelozie , deci a exista o provocare....
depinde si cum vezi tu toata povestea, ce parere ai , avea George dreptate sa ucida? ar fi putut sa nu ucida fiind date imprejurarile? crezi ca orice barbat in situatia data ar fi ucis? Cat de mult il acuzi si cam cat il aperi? Cam ce pedeapsa crezi ca merita? etc.....