va rog frumos sa ma ajutati si sa-mi spuneti cum este corect sa tin contabilitatea primara pentru intreprindere individuala ca sa nu dau motiv celor de la ANAF sa ma amendeze.
1. in registru jurnal de incasari si plati pot inregistra pe un singur decont de cheltuieli toate facturile, bonurile fiscale si chitantele fiscale pe care le-am platit pe parcursul unei saptamani? ( tot ce-am cumparat in saptamana 01.11-06.11.211 fac un singur decont pe care-l trec in registrul jurnal)
sau
corect este sa trec cronologic fiecare factura, bon fiscal in parte iar decontul de cheltuieli il intocmesc numai pentru bonurile de carburant?
2. ce este si daca are caracter obligatoriu - cartea mare pentru intreprindere individuala?
3. in registrul inventar se mentioneaza fiecare bun achizitionat de la ce valoare?
(am cumparat un incarcator pentru baterii R6 in suma de 50 lei-trebuie trecut in inventar?)
4. eu ca titularul intreprinderii individuale trebuie sa platesc contributia la somaj pentru a beneficia de acesta " candva" ?!
5. in ce limita legala pot incheia polite de asigurare de genul : sanatate privata, asigurare viata, pensie privata?
1.inregistrarilew in RJIP se face in ordine cronologica,decontul doar pentru BF (carburanti sau alte materiale).
2.fise pentru op. divesre-adica o fisa pentru fiecare cheltuiala si venit.
3.cele de natura Ob. de inventar sau Mij .fixe. si la pretul de achizitie.
4.faceti contract cu AJOF pe Nume D-voastar-PFA