Puteti gasi toate informatiile necesare pe
[ link extern ]
Aveţi dreptul la deservire de către compania aeriană (apeluri telefonice, băuturi răcoritoare, masă, cazare, transport până la locul de cazare), în cazul în care întârzierea este de:
două ore sau mai mult pentru zboruri de cel mult 1 500 km;
trei ore sau mai mult pentru zborurile intracomunitare mai lungi sau pentru alte zboruri cuprinse între 1 500 şi 3 500 km;
patru ore sau mai mult pentru zborurile extracomunitare de peste 3 500 km.
Dacă întârzierea este mai mare de cinci ore şi vă hotărâţi să nu vă continuaţi călătoria, aveţi dreptul, de asemenea, la rambursarea costului biletului şi la un zbor de retur la punctul de plecare iniţial.
Dacă ajungeți la destinația finală cu o întârziere de trei ore sau mai mult, puteți avea dreptul la o compensație identică cu cea oferită atunci când zborul este anulat, cu excepția cazului în care compania aeriană poate dovedi că întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare. În plus, companiile aeriene pot fi considerate răspunzătoare pentru prejudiciile care rezultă în urma întârzierilor.