avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 305 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Drepturile pasagerilor cu avionul
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Drepturile pasagerilor cu avionul

Daca ai "norocul" sa beneficiezi de serviciile unei companii aeriene care anunta cand te prezinti la aeroport plecarea cursei cu o intarziere de 6 ore, ca apoi sa creasca la 10 ore fara sa dea o explicatie , in ce termen se poate depune plangere la ONPC ??Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Alexandru Munteanu , Avocat 20:11, 7 Noiembrie 2011
Puteti gasi toate informatiile necesare pe [ link extern ]

Aveţi dreptul la deservire de către compania aeriană (apeluri telefonice, băuturi răcoritoare, masă, cazare, transport până la locul de cazare), în cazul în care întârzierea este de:
două ore sau mai mult pentru zboruri de cel mult 1 500 km;
trei ore sau mai mult pentru zborurile intracomunitare mai lungi sau pentru alte zboruri cuprinse între 1 500 şi 3 500 km;
patru ore sau mai mult pentru zborurile extracomunitare de peste 3 500 km.
Dacă întârzierea este mai mare de cinci ore şi vă hotărâţi să nu vă continuaţi călătoria, aveţi dreptul, de asemenea, la rambursarea costului biletului şi la un zbor de retur la punctul de plecare iniţial.
Dacă ajungeți la destinația finală cu o întârziere de trei ore sau mai mult, puteți avea dreptul la o compensație identică cu cea oferită atunci când zborul este anulat, cu excepția cazului în care compania aeriană poate dovedi că întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare. În plus, companiile aeriene pot fi considerate răspunzătoare pentru prejudiciile care rezultă în urma întârzierilor.
Ultima modificare: Luni, 7 Noiembrie 2011
Alexandru Munteanu, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Reclamatie wizz air DMAR DMAR Buna imi poate spune cineva ce daune pot cere de la companie dupa urmatoarea situatie Buna ziua!Am avut zborul la data de 25.12.18 cu destinatia Kharkiv..Sunt ... (vezi toată discuția)
Legal cine are obligatia sa ma despagubeasca oroian-rodica oroian-rodica Cumpar bilet de avion de la o agentie de turism.. Compania cu care ar fi trebuit sa zbor da faliment. Zborul se anuleaza. LEGAL cine are obligatia sa ma ... (vezi toată discuția)