avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de invaliditate
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de invaliditate

Buna ziua
Sunt pensionata medical si pe decizia de pensionare la mentiuni am "lunile 9,11-2002; 3,5,12-2004; 11-2007; 12-2008; nu s-au valorificat, nu figureaza cu declaratii CAS inregistrate.(in total sunt 7 luni) As dori daca se poate sa ma lamureasca cineva daca reprezinta foarte mult aceste 7 luni de oarece sunt pensionata de 2 ani si angajatorul nu mi-a rezolvat aceasta problema. Ce sa fac ? si asa am pensie f mica 518 , iar diagnosticul nu e prea bun cancer la colul uterin operat.
Multumesc anticipat.

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/uti...
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 19:00, 11 Noiembrie 2011
eu aveam 27 de ani si 9 luni varsta acum 2 luni cand mi-a aprobat dosarul de pensionare pe caz de boala si o vechime de 7.8 ani de munca din care ei mi-au trecut 6.7 ani de vechime pe decizie fara nici o justificare,acum am 27 de ani si 11 luni si azi am primit decizia de pensionare in care spune ca am o pensie de 42 ron nr. total de puncte realizate 1,98117 si un punctaj mediu anual de 0,05660
Ultima modificare: Marți, 15 Noiembrie 2011
Gabriela Pintea, Consilier juridic
Pensia pe care trebuie sa o primiti este de 350 de lei.

Ordonanţa de urgenţă nr. 6/2009 privind pensia socială minimă garantată


!!! Sintagma „pensie socială minimă garantată” se înlocuieşte cu sintagma „indemnizaţie socială pentru pensionari” conform prevederilor art. 7 din Legea nr. 118/2010 privind unele măsuri necesare în vederea restabilirii echilibrului bugetar


Beneficiari: - pensionarii sistemului public de pensii cu domiciliul în România, indiferent de data înscrierii la pensie.


Cuantumul indemnizaţiei sociale pentru pensionari stabilit pentru anul 2011 este de 350 lei.

Modul de acordare: indemnizaţia socială pentru pensionari se determină din oficiu de către Casele Teritoriale de Pensii, ca diferenţă dintre cuantumul indemnizaţiei sociale pentru pensionari stabilit prin lege şi nivelul cuantumului cuvenit sau aflat în plată stabilit conform Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cumulat cu orice alte drepturi plătite în baza unor legi speciale.

Asadar nu mai are nici o importanta ca s-a luat in calcul 6 ani si 7 luni in loc de 7 ani si 8 luni.Pensia tot 350 de lei va fi.
Confirmati ca pensia pe care o primiti este de 350 de lei ?Si nu de 42 de lei ?


deocamdata azi am primit decizia pe care scria doar de cei 42 de lei urmand ca luni sa merg la casa de pensii sa clarific situatia.Este posibil pe decizie sa scrie de 42 si sa primesc 350?
Asa va fi.Veti primi 350 de lei pensie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Calcul pensie ContSters377905 ContSters377905 Am fost pensionata gradul 2 invaliditate in 14.09.2001, total numar puncte realizate 20.70212, punctaj mediu anual 0.69007.Am avut o singura schimbare de grad ... (vezi toată discuția)
Calcul pensie de invaliditate TRANSLATOR TRANSLATOR Buna ziua, Sunt nelamurit in privinta pensiei de invaliditate . V-as ruga sa-mi spuneti cum se calculeaza pensia de invalidate gradul I . Am 47 de ani si pe ... (vezi toată discuția)
Pensie pe caz de boala florentina2014 florentina2014 buna ziua!numele meu este marilena,am 53 de ani.am o mare nelamurire,care sperrrrr sa ma ajutati sa scap de ea! am lucrat 17ani si 3 luni dupa care m-am ... (vezi toată discuția)