avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 265 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Conditii ce trebuie indeplinite pentru a deveni ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Conditii ce trebuie indeplinite pentru a deveni administrator..

Buna seara....am si eu o intrebare...Sunt o studenta ...am 22 de ani si vroiam sa stiu daca am vreo sansa sa obtin functia de administrator in conditiile in care urmez cursurile necesare si obtin de asemenea calificarea necesara!!!
Sunt destul de tanara si de asta intreb....Vreau sa fac acest pas pentru ca m-am saturat sa vad cum administratorul actual incalca legile fara nici un pic de retinere!!!
Va multumesc!
Daca doriti sa deveniti administrator imobile,contactati personal serviciul specializat din cadrul primariei ,care are autoritatea sa va comunice daca are programat cursuri de perfectionare in urma carora se sustine examen pentru obtinerea atestatului de practica.
Ca sa va lamuriti daca actualul administrator respecta sau nu legea ,nu este necesar sa deveniti dvs administrator,este suficient sa parcurgeti cu atentie Legea nr 230/2007 si normele acesteia HG nr 1588/2007
1. sa urmati cursurile de atestare pentru administrarea de imobile si sa luati examenul de final
2. sa nu aveti cazier
3. sa doreasca si comitetul executiv sa va angajeze.
4. sa in fiti angajata prin vreo institutie care sa va limiteze acest drept ( din cate cunosc, angajatii ministerului de interne nu au voie)
odata ce ati depasit 18 ani, nu conteaza varsta pentru angajarea in aceasta functie