Buna seara,
in situatia in care angajatorul primeste un certificat medical din partea unui salariat, mai este obligat sa depuna lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca la CASMB?
Conform Ordin MS/CNAS nr. 430/470/2010 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor OUG nr. 158/2005 privind concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordin MS/CNAS nr. 60/32/2006:
Angajatorii au obligatia sa transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca, precum si datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea in care functioneaza acesta si declaratia pe propria raspundere completata de asigurati la medicul prescriptor conform prevederilor legale, daca au solicitat-o.