Buna ziua,
Doresc sa inchiriez garsoniera pe care am achizitionat-o prin credit ipotecar si pentru care platesc de ceva ani rate. Este aceasta o problema in incheierea unui contract de inchiriere? Este necesar ca acest contract sa fie intocmit la notariat si apoi inregistrat la administratia financiara? Stiu ca se plateste un impozit in acest sens. Cum procedez daca pe parcursul contractului apar neintelegeri cu chiriasul sau termin de achitat creditul si vreau sa vand casa?
Si inca ceva, care sunt actele necesare pentru administratia financiara?
Multumesc
Este suficient un contract de inchiriere incheiat in forma consensuala , prin simplul acord de vointa al partilor , si inregistrat la administratia financiara.Puteti stipula chiar dvs cauzele de incetare ale contractului , dispozitii cu privire la rezilierea contractului , putand insera in contract acele pacte comisii (clauze contractuale care limiteaza sau chiar inlatura interventia instantei de judecata in pronuntarea rezilierii contractului.)
este necesara cerinta multiplului exemplar , intrucat este vorba despre un contract sinalagmatic .
Pentru inregistrarea actului la Administratia Fiscala avem nevoie de un dosar care trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
originalul si doua copii ale contractului de inchiriere incheiat intre parti si
dovada detinerii proprietatii, adica titlul de proprietate, in cazul constructiilor si terenurilor, cartea de identitate in cazul autoturismului sau actul de achizitie, pentru orice alt tip de bun ce face obiectul inchirierii.
Comodat bun mobil
cls
Buna ziua.
Ma tot lovesc de contractul de comodat, se pare... Sotul meu trebuie sa plece din tara cu masina care este luata pe firma(firma altcuiva). Notarul ... (vezi toată discuția)