avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... CE BAROU SA ALEG?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

CE BAROU SA ALEG?

Buna! Sunt studenta in anul 4 la Drept , la Facultatea "Simion Barnutiu" din Sibiu, Univ.Lucian Blaga. In continuare , dupa terminarea faculatii as vrea sa merg la Bucuresti,la INPPA, insa am o nelamurire: in ce barou sa dau examenul de primire in profesia de avocat stagiar? La Sibiu sau la Bucuresti? Are vreo relevanta baroul la care sunt?
Cel mai recent răspuns: mada1992 , utilizator 13:15, 27 Noiembrie 2011
buna seara,
Din punctul meu de vedere daca doriti sa parcticati avocatura in Sibiu, va sugerez sa dati baroul pentru Sibiu deoarece , chiar daca ati da la Bucuresti ar trebui sa va faceti o cerere de tranfer si ar trebui sa platiti destul de mult ca sa va faca transferul dintr-un barou in altul in jur de 3000 lei daca bine imi amintesc.
Nu are nici o relevanta daca sunteti in baroul buc sau sibiu sau orice altul dar atata timp cat doriti sa practicati avocatura in sibiu e mai usor sa dati la baroul sibiu.
Multumesc mult pentru raspuns!
Problema e in felul urmator: mi-am dat seama ca la Sibiu nu am prea multe sanse de reusita in domeniul avocaturii si nici nu mai vreau sa locuiesc in Sibiu.As vrea sa practic aceasta meserie in Bucuresti. Spre exemplu, daca fac parte din Baroul Sibiu , pot practica fara nicio problema in Bucuresti, sau invers? Credeti ca am sanse sa gasesc un avocat care ar fi dispus sa ma ia ca stagiar in Bucuresti? Va multumesc!
normal ca puteti practica atat timpo cat sunteti in baroul sibiu si in bucuresti, doar ca taxele sunt mai mari in bucuresti, cred ca singura diferenta e ca platiti taxele la baroul sibiu.
Iar in legatura cu avocatul indrumator asta doar dvs stiti...aici nu va pot ajuta :)
mada1992 a scris: