avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sunt student, 19 ani, parintii m-au dat afara din casa
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sunt student, 19 ani, parintii m-au dat afara din casa

Buna ziua. Ma numesc Alex, am 19 ani si sunt student in primul an. In urma unui scandal cu parintii acestia m-au dat afara din casa, chiar azi. Pentru vreo 2 zile dorm la un prieten, dar pe urma nu am unde sa merg si nu am nici un venit. Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac din punct de vedere legal, daca este vreo posibilitate sa stau la parinti pana cand imi gasesc un servici si astfel sa pot sa-mi platesc o chirie. Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: Martonze , utilizator 19:32, 24 Noiembrie 2011
Vorbeste cu conducerea facultatii unde studiezi.Exista posibilitatea obtinerii unui loc gratuit in camin si chiar ajutor material pe timp limitat, daca cererea ta are motivatie serioasa.
Incearca sa vorbesti cu parintii dupa ce va linistiti.Indiferent de motivul deciziei lor, din acest moment , solutia amiabila este mai buna
Ultima modificare: Joi, 24 Noiembrie 2011
mariana1950, utilizator
Ce parinti sunt cei care isi dau copilul afara din casa, mai ales in conditiile in care copilul nu are unde sa se duca si mai ales nu are nici un venit??! Vor sa il indrepte catre comiterea une infractiuni? Ce mananca acest copil? Unde se incalzeste? Daca ai adresa din buletin unde este acum domiciliul parintilor, mergi la politie de urgenta si spune ce s-a intamplat. Sigur te vor insoti acasa la parinti si vor sta de vorba cu ei si ii vor "obliga "intr-un fel sa te tina macar pana iti gasesti o sursa de venit sa te poti intretine singur.
Succes
Poti sa-ti ceri scuze de la parinti-sigur i-ai suparat/jignit urat incat sa ajunga la asa un gest-dar ei te iubesc si din iubire, vor sa-ti dea o lectie.