Este exact ce va trebuie. Registrul inventar se completeaza la finele anului. Se inventariaza conturile de furnizori. clienti , casa, banca, datoriile la bugetul de stat si la asigurarile sociale.In registru se trec toate conturile din balanta .Se face inventariere si la mijloacele fixe, obiectele de inventar.Se fac liste de inventariere care se ataseaza pentru mijloacele fixe, ob. de inventar, furnizorii neplatiti, clienti de incasat, datorii neachitate, pentru contul 5311 casa se face un monetar iar pentru banca se ataseaza o copie dupa extras
La fiecare sfarsit de an se face inventarul conturilor de activ si pasiv. Ca un exemplu trebuie sa inventariati din ce e format soldul contului 411 , adica ce clienti neincasati aveti la 31 decembrie. Pentru contul 401 inventariati ce furnizori aveti de plata, pentru contul 5121, daca aveti mai multe conturi bancare inventariati daca soldurile de pe extrasele de cont corespunde cu totalul soldului din balanta. Apoi puteti avea obiecte de inventar, mijloace fixe, deci nu e nevoie sa aveti marfa de inventariat.
Registrul de evidenta fiscala il folositi pentru calculul trimestrial al impozitului pe profit iar la finele anului se face calculul final si se completeaza declaratia 101 de catre un consultant fiscal care si semneaza acea declaratie.
Registrul unic de control cuprinde toate observatiile facute de orice organ de control care vine in timpul existentei acelei firme sau acelui punct de lucru.
Registrul jurnal completati-l lunar cu toate articolele contabile corespunzatoare tuturor operatiunilor facute de firma in acea luna.