Cititi atent articolul
Ce drepturi au utilizatorii de telefonie mobila? pe care il gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/art...
Pasii ar fi:
1. Faceti intai o reclamatie la firma: solicitati sa vi se explice pentru ce au fost facturati cei 224 de euro, in opinia dvs. nedatorati pentru ca ati folosit conexiunea la internet doar 10 minute.
2. Reclamatie la ANCOM daca nu va ofera explicatia.
ANCOM poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, CATV) îţi încalcă drepturile de informare, nu îţi oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice.
3. Reclamatie la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului, daca puteti dovedi ca nu ati beneficiat de serviciile facturate.
Sunt curioasa ce explicatii vor gasi sa justifice cei 224 de euro.
Pana la executarea silita de care vorbeste @andymaurul este totusi cale lunga, nu va speriati de pe acum.
Deocamdata incercati dvs. sa rezolvati asa cum v-am spus. Nu este usor, dar nu cred ca e imposibil.