Buna ziua,
Sperand sa nu va plictisesc cu povestea mea apelez la Dvs., cerand un sfat in urmatoarea problema:
In 2008 ca PFA am incheiat cu un operator de telefonie un contract pe 2 ani pentru un abonament de internet si telefonie fixa. Pe langa acest serviciu mai aveam incheiate 3 contracte pentru telefonie mobila cu acelasi operator. De aceste servicii (internet si telefonie fixa) am beneficiat de la data incheierii contractului pe o perioada de un an cand s-a interupt conexiunea si la internet si la telefonia fixa. Initial m-am prezentat la -------- Shop cu aparatul telefonic si modemul primit , unde s-a constatat ca aparatul este bun si am primit recomandarea sa sun la serviciul tehnic pentru a face iar setarile necesare. Am sunt srviciul tehnic am facut mai multe incercari pentru a realiza conexiunea si dupa multe nereusite, mi s-a transmis ca se va intocmi in numele meu o reclamatie si voi primi un raspuns, initial mi s-a spus ca in 2 saptamani, apoi ca in maxim 30 de zile. Nu am primit niciun raspuns si de fiecare data cand sunam mi se spunea ca voi primi un raspuns cand se va cunoaste cauza, lucru care nu s-a mai intamplat. Am solicitat recalcularea facturii, deoarece factura era platita anticipat, factura nu mi-a fost recalculata, ba chiar mi s-au intocmit in continuare facturi inca vreo 3 luni cu toate ca nu mi s-a mai furnizat acest serviciu, pe facturi aparea 0 minute, 0 trafic internet, abonamentul contractat fiind de 48 euro. Timp de 4 luni am transmis o sesizare electronic, apoi am facut 2 reclamatii scrise pe care le-am inregistrat la ------ Shop, am mai trimis o alta reclamatie cu confirmare de primire la sediul central al operatorului, in urma carora nu am primit niciun raspuns. Dar facturile cu 0 minute si 0 trafic le primeam lunar. Am facut sesizare la protectia consumatorului, dar fiind PFA mi s-a spus ca este de competenta instantei. Am refuzat sa platesc aceste facturi, nu aveam nicio datorie pentru serviciile care au fost furnizate, nu am primit raspuns la niciuna din reclamatiile facute, in schimb au inceput sa ma sune pe telefoanele mobile cu amenintari ca imi inchid contul, desi facturile pentru telefoanele mobile erau platite la zi. Mi-am transferat telefoanele mobile de pe PFA pe PF. Imi trimiteau periodic scrisori cu debit facturi restante + taxa reziliere contract (desi eu nu am cerut reziliere) si amenintari de executare silita. Dupa cateva luni am primit notificare de la o firma de recuperare debite, le-am trimis situatia cu reclamatiile si m-au lasat in pace. Dupa alte cateva luni am primit notificare de la o alta firma de recuperare, le-am trimis aceleasi documente, m-au lasat si acestia. Dar, de mai bine de 2 ani ma hartuieste o alta firma de recuperare, care nu a luat in considerare justificarile mele, primesc mereu plicuri pe care scrie mare si la vedere “DATORIILE TREBUIE PLATITE”, ma ameninta cu executarea silita atat prin scrisori cat si prin mesaje telefonice, ma suna mereu indiferent de zi si ora, mereu de pe alte numere. Va rog sa ma sfatuiti ce pot sa fac cu acesti “nemernici”, acestia nu au obligativitatea de a verifica veridicitatea asa ziselor “datorii”? Stiu ca nu ar avea castig de cauza in nicio actiune, datoriile ar fi chiar prescrise, dar hartuirea pe care o practica ma tulbura si imi creaza un disconfort enorm, mie si familiei.
Un sfat va rooog
vali_ned
Buna ziua. Va rog ajutati-ma cu un sfat la problema mea. In ianuarie 2009 am incheiat un contract de internet mobil cu firma X, dar nu m-am putut folosi de ... (vezi toată discuția)