avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 388 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract telefonie mobila

Pana acum cateva zile am avut un abonament la o firma de telefonie mobile, (abonamentul il am de peste 13 ani). In luna decembrie, am cerut in scris, rezilierea contractului cu pastrara numarului de tel, si ca pot fi contactat numai pe email. Am primit confirmarea la cererea mea, si ca voi primi un raspuns, .. De mentionat ca nu ma aflam sub contractul obligatoriu de 2 ani. Plata facturi la zi!! Deoarece operatorul de telefonie mobila a facut in asa fel incat toate cererile sa fie facute direct pe site, prin intermediul „contacteaza-ne” , am ales acesta procedura, ai am trimis ca atasament cererea mea de reziliere.
De mentionat ca nu am primit un raspuns...nu am fost sunat, nu am primit mesaj de la operator dar in mai putin de 30 zile, mi-a inchis contractul cu anularea numarului alocat ...si acum nr meu de tel nu mai este alocat!!!!!.
Ce sa inteleg??...operatorul poate face asa ceva??..in ce conditii??..chiar si in mai putin de 30 zile de la cererea mea poate inchide contarctul??? Si sa mi anuleze si numarul??? :))
Am trimis mesaj scris pe site, din nou „operatorului „............. prin care i am cerut reanalizarea cereri mele, de acesta data, am primit raspuns, ca ma va suna un operator in termen de o zi!!!...dar pe ce numar??..ca nr deja este anulat!!!:))
Astept opiniile dvs.,,,va multumesc

Alte discuții în legătură

Contract telekom ContSters435654 ContSters435654 Nu rusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca ... (vezi toată discuția)
Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)
Sesizare la orange de aproximativ 10 luni fara rezolvare ! Andrei Carol Andrei Carol In data de 26.06.2020 am incheiat un contract la Orange pentru 5 numere de telefon in valoare de 97 eruro + tva. Primele 2 facturi au venit conform ... (vezi toată discuția)