Am primit un telefon de la o firma de recuperare creante pentru o presupusa restanta a mea la Romtelecom. Am spus ca eu nu mai am telefon fix din anul 2011 si nu stiu despre ce este vorba. Mi-a fost transmisa pe mai un duplicat al unei facturi din 10.10.2011 pe o perioada de facturare 10.09.2011-22.09.2011 in care apare Abonament servicii telefonice si internet 0 lei ,apare o suma de 297 lei in dreptul careia spune cv Ajustari si o pozitie de sold precedent 231 lei.
Pina in acest moment nu m-a somat si nu m-a deranjat nimeni.Acum primesc telefoane zilnice si mesaje ca ,,Sint intr-o situatie grava, urgent azi trebuie sa achit,,.
Aceasta factura emisa de care nu stiu nu este prescrisa?
Ce sa fac in aceasta situatie?
Când ați renunțat la serviciile de telefonie fixă, Romtelecom cu siguranță nu ar fi inchis furnizarea serviciilor până cand nu ați fi achitat toată suma restantă. Perioada de prescriere a datoriilor este de trei ani, dacă în această perioadă ei nu au trimis adrese, notificări sau alte atenționări către dumneavoastră pentru recuperarea sumei restante. (Să facă dovada că v-au atenționat în perioada acesta cu confirmare de primire semnată de dumneavoastră, scrisori, extras de cont de confirmare a datoriei)
Romtelecom a externalizat serviciile de recuperare debite către o societate care are obiect de activitate recuperare debite , dar este posibil ca evidența pe care ei o au să nu fie cea corectă și încearcă să vadă pe cine poate să intimideze.
Dacă insistă, încercați să găsiți chitanța sau ordinul de plată cu care ați achitat aceste datorii.