Buna ziua.
La incetarea contractului individual de munca conform Art.65,al.1 din legea 53/2003
republicat-Codul Munci, ce documente ar trebui sa obtin de la fostul angajator pentru
ca mai tarziu sa nu am probleme .Ma refer in cazul in care societatea se dizolva (radiaza) din evidentele autoritatiilor , si as ave nevoie la somaj ,sanatate , pensii,etc.
Fac mentiunea ca la acest moment detin urmatoarele documente-Contractul individula de munca , Act aditional la contractul individulal de munca prin care s a modificat locul de munca si Notificare de incetetarea contractului individula de munca in conf. cu Art 65-67 /C.M.si acordarea unui peaviz de 20 de zile lucratoare.
Multumesc.
:bow:
La incetarea contractului trebuie sa primiti decizia de incetare a contractului, fisa de lichidare si adeverinta de vechime.
Daca doriti sa va depuneti actele de somaj, va va trebui o hartie, luata de la somaj si completata de fostul angajator(care cuprinde perioada de cotizare si sumele platite in ultimele 12 luni calendaristice).
De ce nu somaj?
aledical
Doresc sa ma ajute cineva; sotia mea a fost in concediu o saptamina la revenire a primit un preaviz in care i se aduce la cunostintia ca activitatea societatii ... (vezi toată discuția)