In anul 2005 cu ocazia initierii procedurii de licitatie o firma a depus in contul unitatii care organiza licitatie contravaloarea taxei de participare la licitatie. Licitatia nu a mai avut loc si am pierdut orice contact cu firma deponenta. Ce solutie am sa lichidez acest sold din contabilitate si care ar fi baza legala.
Cel sau cei ce conduc societatea pot emite o decizie sau hotarare prin care suma respectiva este considerata nerecuperabila si, ca urmare, se va inregistra ca pierdere in contabilitate.
Nu cred ca m-am facut inteles..scuze...intrebam cum se lichideaza soldul aflat in contabilitatea institutiei publice la care s-a depus taxa de licitatie. Institutia publica a organizat licitatia si alta firma a depus aceasta taxa. Deci...
Avand in vedere ca au trecut mai mult de 3 ani (termenul de prescriptie al creantelor comerciale) iar firma nu a facut nici un demers in vederea recuperarii banilor suma respectiva se inregistreaza ca venit pentru institutia publica. Cred ca cel mai bine este ca acest lucru sa-l faceti la inventarierea anuala a patrimoniului.